Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Tak zwycięzców zwyciężył w końcu sen, brat śmierci.
Cześć!
Jedni mówili, że posty z gotowymi elementami mogą być ciekawe, drudzy, że takie posty, w których w makijażach byłyby gotowe elementy byłyby nudne czy bez sensu. Bo przecież co można zrobić używając tzn. "gotowca". Przyznam rację. Użycie wyłącznie elementu zrobionego przez administrację naprawdę nic nie wnosi. Daje efekt, który możemy uzyskać bez większego trudu. Jednak ja chciałam pokazać, iż da radę wykorzystać to w bardziej kreatywny sposób, w sposób gdzie to ładnie wkomponuje się w makijaż, gdzie go dopełni. Nie wiem czy udało mi się uzyskać zamierzony efekt, trudno mi to samej ocenić. Może mi pomożecie? W związku z tym dzisiaj przedstawiam Wam pierwszą taką propozycję.
Cienie, które wzięłam na pierwszy ogień możemy znaleźć w najnowszej kolekcji sklep MS.TQ, gdzie koszt ich zakupu wynosi 8SD (7SD ze zniżką). Cienie mają przepiękny błękitny odcień, który w górnej części naszego "gotowca" staje się granatem. Zewnętrzny kącik "oprószony" jest elementami, które dają efekt brokatu. Gotowy cień posiada czarną kreskę zrobioną eyelinerem, oraz pięknie wykonane rzęsy.
Ja w mojej propozycji, którą przygotowałam dla Was na dziś, cienie wykorzystałam w dość, jak sądzę, "inny" sposób. Całość zaczęłam od narysowania kreski czarnym eyelinerem, oraz zrobienie niebieską kreską makijażu linii wodnej oka. Następnie przeszłam do odpowiedniego obrócenia każdego z cieni, w taki sposób aby mogły być one dolną częścią kreski, a jednocześnie były przeciągnięciem makijażu dolnej powieki. Kolejnym krokiem powstania poniższego makijażu, była moja "walka" z cieniami, aby cienie znajdowały się symetrycznie, wszystko ładnie się ze sobą łączyło, a kolory przenikały jeden w drugi. Ostatnim elementem makijażu oczu była linia na górnej powiece, która powstała z pomocą żółtej kredki. Cały makijaż uzupełniłam mieszanką ciemno niebieskiej pomadki z TRANSFORM z czarną.
|| cienie: DOT - anemone yellow, sunny yellow, candy green, grass green, night blue, cobalt blue, ocean blue || eyeliner: DOT - black fluid liner || linia wodna: SEPHORA - teal blue || kredka: DOT - sunny yellow || pomadka: DOT + SEPHORA - midnight black + lush teal ||
|| lampki - MS.TQ || gotowe "cienie" - MS.TQ || elementy na tęczówce - IND'T||

Co sądzicie o makijażu, jak i wykorzystaniu gotowego elementu? Podoba Wam się?
Czekam na opinie!

14 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda genialnie! Nawet nie widać że wykorzystałas gotowy zestaw cieni. Bardzo mi się podoba kolorystyka
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny makijaż oka :) jedyne co bym zmieniła to kolor szminki na ustach

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Oko jest piękne, świetne użycie gotowców, bardzo podoba mi się kolor ust.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy efekt, może wypróbuje na swojej dollce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam nie widzę nic złego w wykorzystaniu gotowych makijaży ze Starplazy. Zaprezentowany przez Ciebie makijaż jest bardzo piękny, podoba mi się kolorystyka, taka żywa! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wpadłabym na takie wykorzystanie tego cienia! Strasznie mi się podoba!
    Sama kupiłam różową wersję tych cieni i zainspiruję się twoim pomysłem do wykonania swojej wersji tego makijażu :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny:) Fajnie, że jednak zdecydowałaś się na serię takich postów. Przyda się trochę inspiracji, bo sama nie przepadam za robieniem makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe wykorzystanie gotowych cieni, bardzo ładny makijaż!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!