Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Holiday Gift-o-meter

Z okazji Świąt Admini przygotowali dla nas Gift o meter, którego już dawno nie było. W zabawie możemy zdobyć 10 unikatowych rzeczy za, które w sumie zapłacimy dosyć sporo. Myślę jednak, że nie będzie problemem zdobycie ich. Ja sama jestem trochę zła, bo wczoraj wieczorem zrobiłam zakupy w Tribute :) 
Pojawił się również liczniki, który odlicza czas do zakończenia zabawy. 


Co myślicie o prezentach? 
Chcecie zdobyć coś konkretnego? 



17 komentarzy:

  1. nie które ciuchy są bardzo ładne :) na razie zdobyłam nr 1 xd ale podoba mi się nr 2,3,4,8,kurtka i okulary pod nr 9 i ta czarna suknia :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne są te prezenty. Czekam na kolejne tributy, żeby cokolwiek wydać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również czkeam na tribute, żeby coś wydać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nr 9 ładny ale czy wart wydawania aż 270 sd? Zwłaszcza, że poprzednie numery jakoś mi są niepotrzebne. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  5. Weszło strike a pose, wejdą tribute, więc to dobry moment na dodanie tej promocji :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez tribute będę miała wszystko

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę zrobić wielkie zakupy, bo muszę mieć wszystko. Czarna suknia zapowiada się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. chce wszystko, ale szkoda, ze po tribute:((((((

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne rzeczy. Cieszę się, że w końcu to dodali.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rety, zapomniałem, że te rzeczy się dostaje z darmo gdy się kupi coś innego w Starplazie za odpowiednią ilość sd. :D stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre rzeczy mi się podobają, nr 7 i 10 ale specjalnie zakupów nie będę robiła

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie jak zwykle nic się nie podoba. Nr 9 wydaje się być fajny, ale nie mam w planach aż takich dużych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  13. No spoko, najbardziej podoba mi się nr 8 i 9, ale nie wiem czy zdołam tyle wydać przy mojej aktualnej częstości przebywania na sd :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny gift-o-meter. Najbardziej mi się podobają szare jeansy. Nie wiem, czy dam rade uzupełnić ten gift-o-meter w ciągu 17 dni :<

    OdpowiedzUsuń
  15. Não gostei muito dos presentes, os outros anos nos surpreendeu melhor

    OdpowiedzUsuń
  16. kurcze, mam nadzieję, że mi się uda, jest pare rzeczy które mi się spodobały!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!