Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Seen in real life

SrebrnaMuza
Aleksandra


Aloha! Dzisiaj na warsztat wezmę najnowszą dostawę do Callie's Picks. Ta dostawa jest szczególna, ponieważ tematem przewodnim jest Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi obchodzony 15 października. Symbolem walki z chorobą jest różowa wstążka. Zyski z październikowej kolekcji Callie's Picks będą przekazane Swedish Cancer Society, czyli organizacji non-profit, której głównym celem jest zmniejszenie częstości występowania nowotworu.


Wybrałam pięć najlepszych według mnie artykułów. 
Blush Dior Heels, czyli delikatne buty, są oryginalne dzięki paskom; warto je kupić, bo znalezienie ich w bazarze za przystępną cenę graniczy z cudem;
Carousel Pencil Skirt- przepiękna spódnica w interesujące wzory, kosztuje tylko 11sd!; oryginał jest bardzo trudno znaleźć w bazarze; pojawiła się również rok temu kurteczka z tego kompletu;  
PPQ Spring Sunnies- białe okularki w kwieciste wzory idealnie wpasują się w letnie looki; ich cena nie jest wysoka, bo kosztują jedynie 150sm;
Blonde Monster Bag- bardzo oryginalna torebka, dostępna tylko dla osób ze statusem; ma niebanalny wzór i na pewno ożywi niejedną stylizację;
Clown Pump- buty z uniwersalnym krojem; z daleka może nie są interesujące, ale jak się bliżej przypatrzymy to dostrzeżemy na nich kolorowe kropki, które przyciągają uwagę.


 A tak prezentują się artykuły w rzeczywistości:

http://dustyburrito.blogspot.com/2014/01/christian-dior-haute-couture-spring.html 
https://au.pinterest.com

Na pierwszy ogień idzie spódnica, która okazała się być trudna do wystylizowania. Męczyłam się z nią długo. Na początek połączyłam ją z okularami, potem dobrałam marynarkę i bluzkę. Nie zamierzałam umieszczać w niej aż 3 polecanych artykułów, ale moim zdaniem one najlepiej dopełniały tę stylizację.
W drugiej stylizacji elementem, pod który wszystko dobierałam były buty. Zawsze myślałam, że są one całe różowe! Dopiero dziś spostrzegłam, że mają one żółte, czerwone i  niebieskie kropki. Spodnie z YH idealnie się z nimi komponują.

1. buty, spódnica, okulary- Callie's Picks | blezer- Archive | bluzka- Bonjour Bizou
2. buty- Jimmy Choo Tribute | spodnie- Young Hollywood | kurtka- Callie's Picks | bluzka- Frankie Morello Tribute | torebka- LE | kolczyki- MS.TQ

 Piszcie co sądzicie o dzisiejszym poście!

EDIT: Wylosowana osoba, która skomentuje posta otrzyma dowolną rzecz z CP.

15 komentarzy:

  1. Stylizacje są dosyć ciekawe. Podobają mi się te rzeczy, które wybrałaś

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z tej dostawy kupiłam tylko tą spódnicę którą zaproponowałaś,ogólnie kolekcja wg mnie jest słabiutka....jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się pierwsza :) bo w drugiej zmieniłabym chyba spodnie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałem się w drugiej stylizacji❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. obie stylizacje mi się nie podobają, ja z CP kupiłem sporo rzeczy i mam zamiar jeszcze wydać pare sd

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście to kolekcja mi się nie podoba,ale twoje stylizacje z użyciem "nowych" rzeczy jest bardzo dobre ;)
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  6. spódnica jest jedynie warta uwagi, przy tributach sprzed roku czy dwóch

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, ile rzeczy ze stardoll pochodzi z realnego świata :D lubię takie posty. Obie stylizacje wyglądają fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktycznie wszystkie rzeczy ze stardoll pochodzą z realnego świata :) Naprawdę ciężko byłoby znaleźć coś co nie ma swojego realnego odpowiednika.

      Usuń
  8. Bardzo ciekawe stylizacje , moim zdaniem super że stardoll włączył się w tą kampanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybrałaś wszystkie rzeczy, które mi się podobają z tej kolekcji i mam je zamiar kupić :D
    Stylizacje są fajne, ale do obu dodałabym torebkę, ewentualnie tylko do pierwszej, bo aż się o to prosi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie z połączeniem kurtki w drugiej stylizacji- mega!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdyby nie twój post, to bym się nie dowiedział, że admini przekażą zyski z najnowszej kolekcji Callie's Picks na organizację. To naprawdę wyjątkowa akcja! Bardzo mi się podobają rzeczy, które wybrałaś. Mam tylko okulary z PPQ i buty Jimmy Choo, resztę chciałbym kupić, ale z oryginalną metką. Może po tej kolekcji uda mi się znaleźć w bazarku?
    Obie stylizacje są naprawdę fantastyczne i trudno mi powiedzieć, która z nich jest lepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się w tych styizacjach <345

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jestem fanką tej kolekcji, a szkoda. Podobają mi się tylko dwie spódnice.
    Druga stylizacja wygrała! :P

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!