Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
QoF: Nowy Design
dominikadomcia
Kamil

Nowy wygląd bloga planowany był już kilka miesięcy temu, jednak z powodu braku pomysłów, czasu i chęci, wszystko to trwało dłużej niż się spodziewaliśmy. Podczas tego okresu ja sam nauczyłem się wiele przydanych rzeczy o językach programowania, co skutkowało wieloma zmianami i przedłużeniem projektu. Dzisiaj udało nam się dotrzeć do prawie finalnego efektu, osobiście jestem zadowolony, jednak jest wiele rzeczy, które wiem, że  zrobiłbym lepiej.

Kolorem dominującym jest kolor miętowy, który wcale nie był brany pod uwagę wcześniej, zostało to zmienione spontanicznie podczas przenoszenia motywu z prywatnego bloga na głównego bloga Queens of Fashion.
Blog z mojego założenia na początku miał być ciemny (pasowałby do poprzedniego nagłówka), jednak ciemne motywy są bardzo przytłaczające i wydaje się, że wszystko jest mniej czytelne, więc zostaliśmy przy jasnych motywach. Jednak mam swoje widzimisię, dlatego też, aby nie było zbyt jasno, menu oraz zakładki Redakcja i Elita QoF są utrzymane w ciemnych barwach, co według mnie dobrze komponuje się z resztą bloga.

Nasza redakcja, która dba o tego bloga, również może pochwalić się całkiem przyzwoitą zakładką, a dokładniej listą redaktorów, która jest minimalistyczna, mimo to zawiera wiele informacji, takich jak nick ze stardoll, imię, posadę oraz małe 'zdjęcie profilowe'.
Drugą sprawą są boxy na początku posta. Każdy z redaktorów otrzymał takowy box, o którym może przeczytać na prywatnym blogu redaktorskim (link również w menu pod AP, abyście nie zapomnieli, że taki blog jeszcze istnieje), możliwe jednak, że nie będzie on się pokazywał w każdym poście, gdyż jest dodawany manualnie.


Droga Elito QoF, której aktualnie nie ma, a dokładnie to nie ma członków...
Wszyscy zostali usunięci z listy, zostali tylko sponsorzy, którzy dostali się tam oddając datki na bloga w postaci stardollarów czy ubrań na loterie. Usunęliśmy wszystkich, gdyż chcemy ponownie aktualizować tę listę, a łatwiej będzie to zrobić od początku niż kolejny raz prześwietlać każdego członka Elity. Także od następnego tygodnia, 21.08.2017, możecie ponownie starać się aby trafić na listę.
Jeśli chcesz zostać sponsorem, napisz prywatnie do 3siostry.


Wszystko co ważne zostało już powiedziane, teraz liczę na szczerą opinie od was! Co polecacie zmienić, poprawić itd. Jeśli znacie jakiegoś grafika, który przyjmuje zamówienia oraz płatność w postaci stardollarów, napiszcie! Przejrzę wszystkie komentarze i ewentualnie poprawię to, co trzeba będzie! Z góry dziękuje.


dominikadomcia, 3siostry, missmariksza oraz załoga QoF

EDIT:// Jak na razie, blog pozostanie bez nagłówka oraz bez informacji po boku, gdyż blogger sprawia problemy. W tym czasie możecie proponować kolory, które według was pasowałyby najlepiej! Jesteśmy otwarci na każdą propozycje, wyraźcie swoją opinię, krytyczną bądź pozytywną, jednak napiszcie coś więcej niż "nie podoba mi się", "malo czytelne", "podoba mi sie", "fajnie wygląda", chcielibyśmy wiedzieć co poprawić, a co dodać. Dziękuję za każdą poprawnie napisaną opinię!

45 komentarzy:

  1. Podobają mi się te wszystkie bajery: zakładka redakcji, ruchome elementy, czy pasek ze zdjęciem autora postu u góry. Kompletnie nie podoba mi się kolor. Ten miętowy wygląda na wyrwany z 2013 roku i gryzie mi się ze starannym wykonaniem reszty bloga. Dodatkowo, podczas pisania tych paru zdań, już mnie trochę oślepiło xd. Myślę, że ciemne kolory wyglądałby, paradoksalnie, mniej przytłaczająco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię! Wydawało mi sie, że miętowy będzie dobrze wyglądać i w sumie ciągle tak myślę, jednak to blog również dla Was, jakie kolory polecasz?

      EDIT//: Zmieniłem tło na ciemne na pewien czas, dopóki kolorystyka nie zostanie ustalona. Powinno się lepiej czytać teraz

      Usuń
    2. Teraz bardzo podoba mi się kolor tła. Jest przejrzyście i przyjemnie dla oka.:D

      Usuń
  2. Nieee.............. Bardzo źle się czyta, tamten wygląd był lepszy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba, chociaż przyzwyczaiłam się do starego wyglądu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No jakoś nie jestem przekonany co do nowego wyglądu :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie najgorzej, ale to przez to że przyzwyczaiłam się do tamtego wyglądu

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardziej mi się podobał poprzedni wygląd może dlatego że nie jestem fanką takich jasnych kolorów

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesten na telefonie i nie wiem jaki jest efekt zmian w wersji komputerowej, ale hm, jakby to powiedzieć, qof wygląda jak z czasów kiedy nikomu konkretnie nie zależało na wyglądzie bloga. Wiem że takie mogę mieć odczucia bo przyzwyczaiłam się do wcześniejszej wersji i również wiem że takie zmiany to ciężka praca i trudno wybrać taką kolorystykę która po pierwsze by pasowała i podkreślała wartość bloga,a po drugie wszystkim by się podobała. Nie wiem czy nagłówek został czy nie, ale jeżeli go nie ma to, uuuuuuuu, zróbcie coś z tym xd bez niego blog dużo traci. Przepraszam za krytykę i życzę powodzenia w zmianach Kamilu xD
    Ps. Ten miętowy kolor nie pasuje, za bardzo oczojebny! ;D
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi sie ten kolor spodobał :D Dawajcie propozycje jakie kolory sie
      wam widza, powiem szczerze ze naprawdę w ogóle brak nam konceptu na jaki kolwiek kolor

      Usuń
  8. no tak średniawo ;d to już lepsze by były odcienie beżu lub jakieś jasne odcienie fioletu ;d

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiolet/róż też był brany pod uwagę ale baliśmy się że bedzie za różowo

      Usuń
    2. Różowy z ciemnym szarym wyglądał by świetnie

      Usuń
    3. Hmmmm, w sumie pomysł ciekawy, pomyślimy nad tym. Bardzo Ci dziękuje :)

      Usuń
  9. No dobra kolor zły, a co z resztą? co myślicie o tych wszytskich bajerach które zostały wprowadzone? No i nagłówek? Zastanawialiśmy się czy dać stary czy nie, na razie jest napis bo chcieliśmy zapytać się również Was co o tym myślicie (inaczej można ocenić widząc jak coś wygląda)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do tych ruchomych rzeczy nawet fajne, ale denerwuje mnie to, że ten pasek z redakcją itp. Tak chodzi cały czas w dół.. Mogłoby być to pod nagłówkiem ,żeby nie przeszkadzało

      Usuń
    2. Ruchomy pasek jest od dawan i to pierwsza opinia ze przeszkadza, mi sie on na przykład bardzo podoba

      Usuń
  10. A mi się ta mięta bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega zle sie dalej czyta, kolor mietowy nie pasuje. Dalabym jednak ciemny.Moze szary ? Teraz w modzie szare odcienie :P napis moze byc ,bajery tez haha.Jakowy blog teraz z wygladu mi sie nie podoba.

    Marta32222

    OdpowiedzUsuń
  12. Miętowy sam w sobie jest ładnym kolorem, ale na bloga za bardzo się nie nadaje. Faktycznie razi trochę po oczach. Ja poszłabym w odcienie niebieskiego, ale bardziej takie pastelowe, nic ostrego. http://bankfotek.pl/image/2092658.jpeg (ten 4 kolor) Cieszę się, że etykiety na dole zostały bardziej wyróżnione, w sensie są w tych prostokącikach; wygląda to bardziej przejrzyście i szybciej można znaleźć to co się chce. Według mnie lepiej zrobić nowy nagłówek, a do tego czasu może być sam napis, który i tak jest szałowy bo jak się na niego nadejdzie to się obraca! REWELKA! Podobają mi się te wypuklenia (?) tutaj w komentarzach. Zakładki też świetnie zrobione. AAaa i nie dawajcie żadnych szarości!! ten pasek na górze może być szary, ale reszta niech pozostanie w jasnych odcieniach. Jak wcześniej pisałam, ja postawiłabym na pastele (wiem, że nie każdy lubi takie cukierkowe kolory xd). Już kończę, dodam tylko, że blog wygląda baardzo nowocześnie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za twoją podpowiedz co do kolorystyki, w sumie całkiem mi się podoba :) Na pewno rozważymy to z Kamilem. Bardzo się cieszę, że blog Ci się teraz spodobał. Oczywiście wiem, ze nie spełnimy oczekiwań każdego, ale chce żeby każdy był w miarę zadowolony

      Usuń
  13. A ja bym pojechała po całości i dała zieleń. Zielony ożywia a także (podobno) wprowadza w dobry nastrój!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląd bloga znakomity, widać, że się rozwijacie, a nie stoicie w miejscu jak inne blogi! Jestem pod ogromnym wrażeniem umiejętności Kamila. Przydałoby się jednak zrobić porządek w etykietach, ponieważ brakuje etykiet niektórych redaktorów: Vidun, MeLolitka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo źle się czyta bloga.. Wygląd średni, tani ..

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wygląd, widać ogrom włożonej pracy, oby tak dalej! Miętowy również mi się podoba, chociaż mógłby być o dosłownie ton ciemniejszy, tak mi się wydaje. Ogólnie rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  17. EDIT:// Jak na razie, blog pozostanie bez nagłówka oraz bez informacji po boku, gdyż blogger sprawia problemy. W tym czasie możecie proponować kolory, które według was pasowałyby najlepiej! Jesteśmy otwarci na każdą propozycje, wyraźcie swoją opinię, krytyczną bądź pozytywną, jednak napiszcie coś więcej niż "nie podoba mi się", "malo czytelne", "podoba mi sie", "fajnie wygląda", chcielibyśmy wiedzieć co poprawić, a co dodać. Dziękuję za każdą poprawnie napisaną opinię!

    OdpowiedzUsuń
  18. kolory, które bym sprawdziła (czy zbliżone):
    #ead7e2
    #e8e1c7
    #d0eae1 (jeśli chodzi o miętę)
    #cee2e2
    #e5e5c3
    #e0d0d7

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim zdaniem blog wygląda super w obecnych kolorach, a nie jestem wielkim fanem miętowego! Nagłówek/Napis był fajny i chyba bym go na Waszym miejscu przywrócił, bo teraz blog wygląda tak kompletnie łyso xd Bardzo spodobał mi się również ten myk, że się poruszał. Zakładki i te wszystkie ulepszenia/gadżeciki są moim zdaniem świetna, na pewno coś nowego i ciekawego :P Tło jest o wiele lepsze niż to, które było wczoraj. Blogi z takimi ciężkimi kolorami w tłach są skazane na porażkę. Ogólnie kudos dla Ciebie Kamil za nauczenie się tego i napisanie wszystkiego od początku do końca samemu, bardzo mi to imponuje tbh :v
    Z przyjemnością bym Wam jakiegoś grafika polecił, gdybym sam takiego znał. Szkoda, że tak trudno ostatnio o dobrych grafików :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba, chociaż zamiast takiej zwykłej bieli w tle wolałabym widzieć coś ciekawszego, jakiś wzór, czy grafikę, ale dalej utrzymanego w jasnych kolorach, bo wydaje się trochę pusto ;>

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten miętowy kolor jest sam w sobie bardzo ładny, jednak w połączeniu z białymi napisami wypada blado i mało czytelnie. Postawiłabym na coś bardziej wyraźnego i nieco ciemniejszego, mimo wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Treści źle się czyta przez czcionkę, ponadto nie obsługuje polskich znaków :/ Reszta super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mógłbyś to bardziej sprecyzować? Z tego co wiem i sam widzę, czcionka ta obejmuje polskie znaki.

      Usuń
    2. Polskie znaki są o połowę mniejsze od pozostałych, przez co, treści źle się czyta.

      Usuń
    3. http://bankfotek.pl/view/2093185

      Usuń
    4. Mam nadzieję, że odpowiednio wyjaśniłem o co mi chodzi :D

      Usuń
    5. Jesteś jedyną osobą, która ma ten problem, jedynie że ktoś inny o nim nie napisal. Zobacz na każdym sprzęcie który masz i daj znać czy na nich też ta czcionka tak wygląda

      Usuń
    6. Sprawdzałem, na podstawowym szablonie w telefonie jest okej, znajomej także polskie znaki się zmniejszają, nie wiem od czego to zależy :/

      Usuń
  23. Teraz jest lepiej niż wcześniej. Jednak wolałbym zobaczyć nagłówek z królową - to taka tradycja bloga QoF :D

    OdpowiedzUsuń
  24. W dzisiejszym poście polskie znaki wyglądają źle: https://snag.gy/cCKHij.jpg
    Wczorajszy post Iwony (wyniki konkursu) z polskimi znakami wygląda spoko: https://snag.gy/LNhegR.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już jest okej, wystarczyło chwilę poczekać XD

      Usuń
    2. Nie mam pojęcia od czego to zależy. U mnie się tak nie dzieje, ale dam znać Kamilowi zeby zerknął

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!