Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wybieg pod lupą #13 Versace Spring 2018

Przepraszam Was za moją nieobecność, ale trochę mi to wszystko zajęło czasu.

Wracamy do naszych zimowych Tribute.
Tym razem wybór padł na Dom Mody Versace. Jestem zachwycona kolekcją!
 Zapraszam!


Gianni Versace z siostrą Donatellą Versace - 1993 r.
     W tym roku przypada 20-ta rocznica śmierci Gianni'ego Versace. Możliwe, że osoby interesujące się modą wiedzą o tym, że założyciel Domu Mody Versace został zamordowany w 1997 roku w Miami Beach tuż przed swoim domem.
     Po jego tragicznej śmierci, Donatella przejęła obowiązki szefa i głównego projektanta Domu Mody.

La Triennale di Milano
          Z okazji tej rocznicy, Donatella Versace (siostra) zadedykowała nieżyjącemu bratu wiosenną kolekcję. Miejsce pokazu nie jest przypadkowe. Odbył się on w muzeum Triennale w Mediolanie. Muzeum ze zbiorami dotyczącymi mody, designu i architektury. W zbiorach tych znajdują się także między innymi projekty samego założyciela marki Versace.
Wracamy do Starplazy. 

Dodana kolekcja obejmuje dwa piętra i w sumie 9 manekinów.
Tak jak i poprzednim razem kilka z nich jest wprost wyjęta z wybiegu, 
reszta to miks różnych stylizacji. Całość jest odwzorowaniem kolekcji Wiosna 2018.

Jak wyglądają oryginale stylizacje z wybiegu?

       Projektantka wykorzystała w tej kolekcji jedne z najbardziej charakterystycznych printów i motywów, które kojarzą się właśnie z marką Versace. Sporo inspiracji zaczerpniętych jest z kolekcji Wiosna 1992. Tak, to nie błąd - większości z Was jeszcze nie było na świecie ;)

Mnie najbardziej podoba się duża ilość złotej biżuterii i dodatków. 
Zdjęcie z wybiegu - pokaz Wiosna 1992. Od lewej Carla Bruni.
Przejdźmy do rzeczy. Co ciekawego pojawiło się na pokazie w Mediolanie.
Duuuża ilość złotych akcentów!

 Pastelowe kolory w bardzo dziewczęcych lookach.

 Mocne kolory, wyraziste wzory. Wykorzystane projekty np. Endy'ego Warhola.

Ale także klasyka. Bardzo kobiece stylizacje utrzymane w czarnej kolorystyce.

Oczywiście jest tego więcej, ale to już możecie poszukać i zobaczyć we własnym zakresie. Kolekcja była bardzo różnorodna i zatem obszerna. 
Polecam w tym celu stronę VOGUE.COM z której pobieram zdjęcia do postów. Obecnie możecie podpatrzeć stare kolekcje, m.in tę z 1992 r. Warto chociażby dla młodych wówczas modelek, takich jak Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Linda EvandelistaCarla Bruni czy Kate Moss.



Czas na moje odwzorowania.
 To mój absolutny ulubieniec! Ten kapelusz...

 Czapka wygląda znajomo? Przewińcie w górę do zdjęcia z 1992 roku ;)


Tutaj pokusiłam się na inną spódnicę, bo nie chciałam kupować oryginalnej.

To tyle na dziś! Wiem, że temat nie został wyczerpany do końca. Ale może właśnie zostawiając u nas uczucie niedosytu, będziecie bardziej wyczekiwać kolejnych postów ;)


Koniecznie piszcie w komentarzach
 jak Wam się podoba cały post i moje odwzorowane stylizacje.

Buziaki!

Coldi

19 komentarzy:

  1. jestem zaskoczona postem i stylizacjami! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post, ubolewam że nie było kolorów pastelowych na sd

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę to skomentować, dziękuję że napisałaś ten post, jestem wielkim fanem versace i mam na punkcie marki, projektantów i pokazów bzika. Pokaz oglądałem chyba z 30 razy i za każdym razem bardzo mi się podobał. Mam wielki niedosyt, kolekcja w plazie nie obejmuje wielu pięknych rzeczy. Mogłaś wspomnieć, że za niedługo premierę będzie mieć serial o śmierci i życiu gianniego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc dowiedziałam się o tym z reklamy, zaraz po publikacji posta :D

      Usuń
  4. świetny post,przeczytałam w całości :D tylko zgubiłaś literkę,tam gdzie opisujesz o pokazie który odbył się w muzeum,to zgubiłaś literę i wyszło "obył" zamiast odbył ;p jeśli chodzi o odwzorowanie stylizacji to pierwsza,trzecia i czwarta bardzo mi się podoba,w drugiej jakoś mi nie pasuje ta chustka

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie odwzorowałaś stylizacje! Bardzo cieszę się, że powróciły te stare, klasyczne wzory, ponieważ uważam je za genialne. Admini też się postarali i bardzo dobrze wybrali stroje, które pojawiły się w plazie. Ogólnie bardzo przyjemnie czytało mi się post, oby takich więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero teraz przyjrzałam się bardziej tej kolekcji. Wielka szkoda, że nie dali dwóch pastelowych koszulek z logiem - sądzę że nie tylko teraz stały by sie popularne, ale z czasem również cenne!

    Sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  7. post bardzo fajny! odwzorowanie stylizacji również! szkoda, że nie było tych koszulek z logiem :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobał mi się ten pokaz i kolekcja. Zazwyczaj nie jestem fanką stylistyki Versace, ale w tym wypadku byłam wniebowzięta. Szkoda, że na stardoll kolekcja jest taka sobie.
    Twoje odwzorowania są, jak zawsze, świetne i sama dollka prezentuje się cudnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak jak ktoś powiedział, Versace to niekoniecznie moja stylistyka, jednak bardzo podziwiam i jestem pod wrażeniem tego Domu Mody i ich założycieli. Ostatnio czytałam o tym artykuł w Elle decor i linie decor właśnie pod ich sygnem niesamowicie mnie zachwyciły.
    Ubolewam strasznie, że stardoll nie postawiło na te pastelowe t-shirty, które sa hitem.
    A tak a popo artykułu jeszcze, to 20 rocznica śmierci Gianniego wypadała w zeszłym roku, nie w tym.
    Cały post wyglada mega i bardzo schludnie. Odwzorowanie stylizacji 10/10, cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, ja cały czas żyje jeszcze w 2017 roku, haha :D

      dzięki :)

      Usuń
  10. Świetnie opracowany post, również ubolewam, że nie wstawili choć jednego manekina z pastelami. Pewnie pastelki zrobiłyby furorę w starplazie.
    Twoje stylizacje jak zawsze genialnie odwzorowane. Twoja doll świetnie prezentuje te ciuszki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Artykuł jest genialny, choć ma kilka błędów/literówek. Mam na myśli "Endy'ego", artysta miał na imię Andy; błędne nazwisko legendarnej modelki "Evandelista", zamiast D powinno być G i wyżej wspomniany błąd z rocznicą.
    Pokaz z okazji 20 rocznicy śmierci Gianniego Versace mi się bardzo podobał, a najbardziej powrót legendarnych modelek!
    Stardollowe stylizacje obok realnych odpowiedników - bomba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fakt, szkoda tych pasteli, spodnie są supcio. A Twoje stylizacje są obłędne, Coldzix prezentuje się równie dobrze co Gigi Hadid ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post, ale dlaczego admini wybrali jedne z brzydszych ubrań, które zaoferowało Versace ;(((
    Ps. Pastele!!!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!