Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wybieg pod lupą #12 Saint Laurent Spring 2018

Dziś przyjrzymy się z bliska najnowszej kolekcji dodanej do Starplazy.
Łowy czas zacząć! Zimowe "Tribute" wystartowały kolekcją Saint Laurent.

Zapraszam!


Cała dostawa inspirowana jest oczywiście najnowszą kolekcją Wiosna 2018.
Zachwyca już sam wybieg. W tle z połyskującą Wieżą Eiffla.
Wnętrze, które możemy zakupić jest odzwierciedleniem prawdziwego wybiegu.

Robi wrażenie, prawda?

Kiedy zrobiło się już zupełnie ciemno, klimat był jeszcze lepszy.

Na ubraniach króluje głęboka czerń i pióra. Pióra u kostek i tuż przy twarzy, na puchowych sukienkach, długich za kolano lub do połowy łydki butach.

Gdzieniegdzie biel, delikatne koronki. Pojawiają się też mocne akcenty w postaci gorącej czerwieni, koloru chabrów i ciemnej fuksji oraz motywy zwierzęce.



Spójrzmy na kolekcję dodaną do Starplazy.

Część manekinów ubranych jest od góry do dołu jak modelki z wybiegu, a część to mieszanka.

Poniżej stylizacje z wybiegu z moimi odwzorowaniami.
Zmieniłam trochę doll, żeby efekt był jeszcze większy ;)

Stylizacja w całości "kopiuj-wklej" jedynym elementem "obcym" są kolczyki.

 Nie mogłam uwierzyć, że Coldi tak ładnie wygląda w tych włosach. Wiem, że kolczyki wyglądają tutaj tak sobie, ale chciałam, żeby jednak były. Bransoletki też mogłam wybrać inne, ale nie posiadam.

 Tutaj pierwsza stylizacja "zrób to sam". Żaden element nie pochodzi z kolekcji, ale starałam się oddać jak najlepiej jej klimat. Szkoda, że admini nie dodali tego kapelusza.

Tutaj też musiałam improwizować. Nie mogę się zdecydować czy te szorty są godne zakupu.
Piórka we włosach są tak urocze... brakuje mi ich w kolekcji!

Tutaj z kolei mamy inne spodnie i pasek. Nie znalazłam bardziej podobnego, szkoda.
Brak kolczyków ze względu na fryzurę. Tu już wyglądało to koszmarnie, więc je sobie odpuściłam.

To chyba moja ulubiona, albo druga, o! Przepiękna ta sukienka. I bardzo dobrze odwzorowana. Kolczyki w tym przypadku dodałam inne. Piórka pojawiają się w całej kolekcji, więc stwierdziłam, że się dobrze wpasują.

Pozostałe stylizacje z wybiegu, których elementy zostały dodane do kolekcji na stardoll:


Ja osobiście żałuję, że nie dodano kapelusza i piórek na włosy o których wspomniałam wcześniej, oraz kreacji którą nosiła na wybiegu nasza rodaczka Anja Rubik.

Teraz czas na Was!
Napiszcie, które ubrania realne / stardollowe spodobały Wam się najbardziej.
Koniecznie dajcie znać, które odwzorowanie stylizacji wypada według Was najlepiej.

Trzymajcie się! Hej hej :)
~Coldi

28 komentarzy:

  1. Ubrania ze Stardoll - te spodnie z paskiem z drugiego manekina, bluzka i spodenki z trzeciego.
    Twoje stylki - 1 i 3.
    Anja Rubik wygląda jak truskawka.

    stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto nie lubi truskawek, niech pierwszy rzuci kamieniem :D

      Usuń
  2. Kolekcja jest piękna. :) Osobiście mogłabym się zaopatrzyć w ciuchy YSL.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Najlepiej wyszło odwzorowanie pierwszej i drugiej stylizacji. Za must have uważam bluzkę z trzeciej lalki, kombinezon i czarne kozaki
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie ta kolekcja nie urzekła i kupiłam tylko 3 rzeczy :c czekam na jakieś inne dostawy Tribute,jeśli chodzi o twoje odzworowanie stylizacji to podoba mi się pierwsza i czwarta :) i masz mały błąd w tekście,przestawiłaś literki w imieniu Ajna,a powinno być Anja Rubik :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *miało być odwzorowanie xd

      Usuń
    2. Dzięki za czujność już poprawione. Jednak jak sie trzy razy czyta to samo, to sie nie wyłapuje tak dobrze, jak świeże oko :D

      Usuń
  5. Kolekcja (ta realna) jest cudowna, stardollowa też niczego sobie :)
    Odwzorowania są cudne! A te krótkie spodenki moim zdaniem warto kupić. Ogólnie nie jestem fanką spodenek i wcale ich nie używam, a te jednak kupiłam bez wahania, śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A niebieski kombinezon na modelce wygląda bomb af!

      Usuń
    2. Kurcze, no namówiłaś mnie :D Kupiłam własnie haha.

      Usuń
  6. Moją ulubioną rzeczą jest ten kobinezon, kolekcja w realu jest super, na stardoll też :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja realna i ta na stardoll są cudowne, szkoda że nie ma kilku rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  8. jeju jestem zaskoczona postem, nie umieem wybrac lepszej stylki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze świetny post, co do kolekcji równie dobra.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post i bardzo ładne stylizacje, szkoda że ciuchy na Stardoll nie wyglądają tak dobrze jak w realu

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ta kolekcja ;) Post wypadł świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolekcja mnie co prawda nie zachwyca, kupiłam tylko jedną rzecz. Ale post jest zrobiony genialnie! Stardollowe odwzorowania perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Już zacieram rączki z myślą o kolejnych dostawach "tribute" :D

      Usuń
  13. Co za post! Bardzo lubię stylistykę Ysl i ich pokazy, więc fajnie, że tak dokładnie przeanalizowałaś tegoroczne tribute.
    Wszystkie styliki przyciągają uwagę, nie mogę zdecydować się na najlepszą! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Yassssss, kocham ten post!
    Kiedy zobaczyłem kolekcję na żywo (online), to byłem pod wielkim wrażeniem jak zobaczyłem lokalizację najnowszego pokazu Saint Laruent. Stworzone przez Anthoniego Vaccarello ubrania są świetne i trudno mi powiedzieć, który look jest moim faworytem. Bardzo mi się podoba przedstawienie realnych odpowiedników w takiej formie, wygląda to super. Przyjaciółka projektanta, czyli Anja Rubik wyglądała zjawiskowo na tym pokazie! :)

    Więcej takich postów, proszę!

    OdpowiedzUsuń
  15. genialnie odwzorowałaś tę kolekcje! jestem zachwycona tym ile pracy poświęciłaś aby ten post powstał!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!