Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Jeszcze śniegu nie ma, a ja już wiem, że te praw­dzi­we życze­nia świąteczne znów nie zos­taną spełnione..
Ja już chce święta! A wszyscy krzyczą, że jeszcze za wcześnie na choinkę w apartamencie. 
No cóż. Ja i tak robię po swojemu. Tak więc jest pierwsza choinka :) 
Zapraszam! 




Chciałabym zacząć od tego, że jest mi ogromnie miło, że podobają się Wam moje posty. Bardzo podobały mi się Wasze propozycje dlatego postanowiłam wykorzystać dwa pomysły. Raz w miesiącu zamiast normalnego postu, pojawi się challenge z wybraną przez Was rzeczą (Wy wybierzecie rzecz z którą muszę wykonać aranżację). A co drugi miesiąc w piątek pojawi się aranżacja wykonana u czytelnika.
 W tym miesiącu wybieracie dla mnie jakąś rzecz. Swoje propozycje wrzucacie w komentarzu (zaznaczcie skąd pochodzi wybrany przedmiot) 
Osobą która zdobywa 30sd jest aguuniek!
Zgłoś się po odbiór na konto QueenCrew w ciągu dwóch dni! 


Tak jak mówiłam jest pierwsza choinka! Cieszycie się? Ja bardzo. Szczerze próbowałam dać w tym miejscu coś innego jednak najbardziej pasowało to świąteczne drzewko. Cały pokój dzięki wieczornemu widokowi na miasto i świecom wyszedł bardzo klimatycznie i przytulnie. Myślę, że znalazły się tu wszystkie elementy, które kocham. Poduszki, koce, świece i książki!



Jak się Wam podoba dzisiejsza aranżacja? 
Czy myślicie, że jeszcze za wcześnie na świąteczne aranżacje? 
Jak zawsze z niecierpliwością czekam na Wasze opinie! 


13 komentarzy:

  1. Świetne! Kocham świąteczny klimat, który i mnie zaczyna dopadać. :) Świeczki i choinka to moje ulubione połączenie. Jeszcze te białe bombki. <3 Takie aranżacje mogłabym oglądać do końca roku. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah bardzo możliwe że tak włąsnie będzie! Ale czekam z utęsknieniem na nową swiąteczną dostawę do Plazy

      Usuń
  2. Cudowna aranżacja!Miły klimacik stworzyłaś, choć ja jeszcze nie chcę Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna! Ale na choinke zdectdowanie za wczesniexd

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna aranżacja! aż mi się zachciało już choinki...
    dziękuję za nagrodę!!
    ja chciałabym zobaczyć jak urządzisz wnętrze z kominkiem z Calies Picks Decor <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn chodzi mi o sam kominek, a nie wnetrze, bo niezrozumiale napisalam xD

      Usuń
  5. Aranżacja piękna, taka przytulna. Jak dla mnie to też za wcześnie, ale spoko - w pracy choinka stoi już od 4 listopada... jakoś musze z tym żyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gdybym mogła też bym już ubrała :D Kamil mówi że jestem jak sklepy i już dzień po Wszystkich świętych wieszam ozdoby

      Usuń
  6. Chyba też sobie już ubiorę choinkę, bardzo mi się wnętrze podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. I nagle w tym tygodniu wszędzie jest świątecznie, a do świąt mamy jeszcze 1,5 miesiąca. Nie narzekam, bo teraz jest magicznie i fajnie się spaceruje wieczorami.
    Twoja aranżacja wygląda przepięknie. Gdybym miał taki widok za oknem, to moja aranżacja byłaby w stylu loftu (tak, moje wymarzone mieszkanie :D).

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w domu już pojawiły się świąteczne ozdoby, więc zdecydowanie nie jest za wcześnie na świąteczne aranżacje! Pokoik, jak zwykle, cudowny! :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!