Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Soxo_
Martyna

Soxo obcięła włosy... Ale pewnie szybko jej "odrosną". :) Swoją drogą... Niezwykle podoba mi się połączenie tej fryzury z ciemną karnacją. Jest taka - muszę użyć tego słowa, przepraszam - murzyńska. Jeśli chodzi o stylizację, nie mogłam się zdecydować odnośnie wisiora - z jednej strony ładnie się komponuje z koszulą, a z drugiej gryzie mi się z kolczykami. Dlatego zamieszczam wersję z wisiorem i bez.

kolczyki - Balmain, koszula - Nelly.com, wisior - Nelly.com, spódnica - It Girls, torebka - LE, buty - Stardoll feat.

12 komentarzy:

  1. Wersja bez wisiorka jest zdecydowanie lepsza!

    OdpowiedzUsuń
  2. bez wisiorka bardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne! Podobają mi się obie wersje

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna stylizacja, ta druga :)
    Bez wisiorka lepiej, dla mnie nie współgra z kolczykami. Już same wspomniane kolczyki, spódnica, dobrze dobrane buty oraz dodatki w postaci kopertówki i pas przy bluzce dają efekt WOW.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się właśnie podoba z wisiorkiem, dla mnie wcale się nie gryzie z kolczykami tylko bardzo ładnie współgra kolorystycznie, ogólnie obie wersje są ładne :) Fryzura jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, beżowe elementy bardzo mi się tu podobają. Ja zostawiłabym naszyjnik, a zmieniła kolczyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjnik i kolczyki to za dużo jedno z nich by wystarczyło. Reszta wygląda nawet całkiem ładnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna! Bardziej podoba mi się wersja bez wisiorka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za każdym razem jak widzę Twoją lalkę to tylko tę świecącą się twarz i potem długo, długo, długo nic.

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się tutaj nie podobają te buty, strasznie skróciły doll :v

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!