Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
TRIBUTES GALLERY PART 2 - FIRST LOOK
 

Hej i czołem moi drodzy! 
Jak tam mijają Wam wakacje? Ja właśnie wróciłam i czas wracać do rzeczywistości. Dziś zapraszamy do obejrzenia naszych wyborów z drugiej dostawy do "Tributes Gellery". Jesteście ciekawi co wybraliśmy? 
Zapraszamy do oglądania i komentowania! 


Pierwsza dostawa która trafiła do tego sklepu absolutnie mnie nie przekonała, z kolei ta już jak najbardziej trafia w mój gust. Bardzo podoba mi się to, że torebki są na ramię. Wygląda to bardzo ciekawie i jest to coś innego, nie wiele było takich modeli na stardoll. Dodatkowym plusem jest to że wszystkie są dobrze wykonane i naprawdę ładne. Poniżej przedstawiamy modele, które razem z Bartkiem uznaliśmy za te najbardziej warte uwagi.


1. Celine Inspired Shoulder Bag czyli pierwsza torebka którą wybraliśmy. Jest bardzo prosta, w dosyć uniwersalnym szarym kolorze ze złotymi akcentami ale ta prostota jest jednym z jej dużych atutów. Dodatkowym plusem jest też to że chowa się pod rękę. Uważam, że to naprawdę bardzo fajny dodatek do wielu stylizacji.
2. Prada Inspired Shoulder Bag - kolejna torebeczka pod ramie, która skradła moje serce. Ta jednak jest już bardziej ozdobna. Czerwona z czarnym paseczkiem i złotymi ozdobami prezentuje się bardzo dostojnie. Gdy tylko dobierzemy do niej odpowiednie dodatki stylizacja może okazać się fenomenalna.
3. LV Inspired Lock Tassel Bag czyli pudrowo-różowa torebka do ręki. Jest dosyć spora co jest jak dla mnie na plus, również jej fason przypadł mi do gustu. Bardzo lubię torebki w takim wydaniu, są idealne na co dzień kiedy trzeba ze sobą zabrać bardzo dużo rzeczy :) Więc również i na stardoll musiałam ja mieć.
4. LV Inspired Petit Crossbody czyli malutki kuferek. Muszę przyznać, że ostatnio widziałam na żywo taką torebkę i wygląda naprawdę bardzo ciekawie. Stardollowy odpowiednik również przypadł nam do gustu. Bardzo ładnie wykonany i naprawdę warty swojej ceny. Jeżeli lubicie takie torebeczki przez ramię to na pewno powinniście go zakupić
5. Chanel Inspired Two Crossbody Bag to już nasz ostatni wybór. Niewielka torebka od Chanel z ciekawym łańcuszkiem/paskiem.


1. Top: Limited Edition+Subcouture+Perfect Day, Spodnie: Bunny Hop, Torebka: Velvet Orchid+Tributes Gallery, Szpilki: Dior
2. Top: It Girls, Spodnie: Balmain, Choker: Balmain, Torebka: Tributes Gallery, Szpilki: Pals
3. Top: MSW, Spódnica: It Girls, Spodnie: Special Offer, Torebka: Tributes Gallery, Szpilki: Liu Jo

Jak podoba się Wam dzisiejsze wydanie? 
Co myślicie o stylizacjach i wyborach? 
Jak zawsze czekamy na Wasze opinie!

~Kinga&Bartek 

12 komentarzy:

  1. no mnie się żadna nie spodobała :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje tym razem całkowicie nie wyszły, są po prostu brzydkie. A z waszych wyborów zgadzam się z wszystkim oprócz tej wielkiej różowej torby.

    OdpowiedzUsuń
  3. z propozycji nie podoba mi się tylko ta szara torba na ramię,reszta jest bardzo fajna :) jeśli chodzi o stylizacje to kompletnie żadna mi się nie podoba,są nieudane

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie jestem już tak negatywnie nastawiona do tej dostawy. W porównaniu do poprzedniego piętra, torebki prezentują się cudownie. Dużo modeli mi się podoba, ale jeszcze nwm, co kupię.
    Ze stylizacji podoba mi się tylko trzecia, ale też bym w niej coś pozmieniała.

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie najbardziej podoba się trzecia stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje są całkiem niezłe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie stylizacje są tragiczne...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasnoróżowa torebka fajnie wygląda, co do stylizacji - jakoś mnie nie przekonują.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!