Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
White Mustang
Jestem zawiedziony Gucci Tribute, prócz pięknego tła spodobały mi się 2 może 3 artykuły. Dzisiejsza stylizacja w ponad połowie składa się z najnowszej kolekcji Fendi, w dodatku tym razem została ona stworzona na mojej doll. W związku z tym, że posiadam coraz więcej ubrań będę odchodzić od tworzenia stylizacji na Sylwi. Poza tym zakochałem się w albumie Lust for Life. A Wam jak minął ostatni tydzień?
Okulary Fendi || Kolczyki Fendi || Bluza Fendi || T-shirt Vinyl || Spodnie It Girls || Plecak Fendi || Kapelusz Callie's Picks || Buty Fendi

6 komentarzy:

  1. Stylizacja jak z manekina, nic w niej nowego, może być

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze mi się patrzy na ten look, ale faktycznie nie ma w nim nic odkrywczego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna, ale faktycznie trochę "wierna" wystawie sklepowej :/
    co do gucci ja kupiłam tylko jedną rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja trochę nudna, ale nie jest zła.

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie wiem, nie jestem fanem bluzy oraz butów. Gdyby reszta była ciekawsza niż jest obecnie może by mi się bardziej podobała.

    OdpowiedzUsuń
  6. http://bankfotek.pl/view/2089533 Serio? Zmieniłeś tylko spodnie i dodałeś dwa dodatki (w tym lewitujący kapelusz)? I to już? Przecież stylizacja jest praktycznie zerżnięta z manekina. Bardzo słabe.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!