Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
coctaiLOVE

Witam serdecznie!

W końcu ciepło! Ciekawe tylko na jak długo. Ja, niestety, siedzę "uwięziona" przez najbliższy czas w domu. (Może wie ktoś co mogę poradzić na opuchliznę, kiedy żadne żele itp. nie wchodzą w grę, bo mam rany? xd) Brak możliwości założenia jakiegokolwiek buta na moją stopę mnie do tego zmusił. Przez to ostatnio częściej można mnie spotkać na stardoll. Ogólniej to nie mam ostatnio chęci do tworzenia czegokolwiek na stardoll - stylizacji czy makijażu itp. A jak tam u Was? Jakie nowości?

Dzisiejszy makijaż to już typowe lato, ciepłe barwy. Zaczęłam go od zrobienia kresek czarnym eyelinerem. Następnie wycieniowałam, lekko, policzki oraz poprawiłam brwi, które może z bliska nie zachwycają, ale z dalszej odległości prezentują się bardzo ładnie.  Makijaż górnej powieki zaczęłam od nakładania kolejno, od wewnętrznego kącika do zewnętrznego, trzech cieni - żółtego, różowego neonu i fioletowego neonu. Następnie nałożyłam na to trochę pudrowego różu, aby powstało mi ładne przejście pomiędzy różem i fioletem, oraz troszkę jaśniutkiego żółtego, aby zrobić przejście pomiędzy żółtym i różowym. Na dolnej powiece znalazła się żółta kredka. Na samiutkim końcu pomalowałam usta w podobnym odcieniu różu, a nawet, kto wie, może i takim samym. ;p


Miłego wieczoru, oraz spokojnej nocy!

5 komentarzy:


Dziękujemy, że jesteście z nami!